Labels

O vacanta de 4 stele in Londra

Ce faceti weekendul acesta? Tot pe acasa? Aveti ceva banuti pusi la saltea, parca perfecti pentru o vacanta pentru in orasul meu preferat si anume Londra ,insa nu vreti sa ii cheltuiti prematur si iresponsabil? Inseamna ca sunteti genul de persoana perfecta pentru a pleca in vacanta. Cei de la Genius Travel au reusit, si anul acesta, sa aduca in fata clientilor, oferte city break extrem de tentante pentru toate buzunarele! Aveti ocazia sa vizitati unul dintre cele mai cunoscute si iubite orase din lume cu numai 65 Euro/Noapte la un apartamet clasic Londonez dar echipat pentru 2012 care arata ca in fotografiile de mai jos pe care le-am gasit pe site-ul companiei si care este apreciat la nici mai mult nici mai putin de 4 stele ! Pana la urma, ce-i si cu banii la saltea? Puneti moneda in circulatie! :)

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel O vacanta de 4 stele in Londra ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 35 komentar: di postingan O vacanta de 4 stele in Londra
 

35 comentarii:

  1. arata foarte dragut apartamentul chiar imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine nu si-ar dorii o asemenea vacanta?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as dorii si eu cat de curand o asemenea vacanta!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos si luxos arata totul :) Mi-ar placea sa ajung pe acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Este Foarte dragut apartamentul :D si chiar ieftin ;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte foarte frumos apartamentul . Nu degeaba a fost catalogat cu 4 stele :D Si mi se pare acceptabil pretul :) 65 euro / noapte pentru asa ceva... mi se pare chiar foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. arata foarte bine apartamentul.. Dar momentan nu imi pot permite nici macar atat :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Apartamentul mi se pare chiar superb !! O sa ma uit peste oferta si .. cine stie poate ne facem un scurt concediu :D ca tot fac un anisor cu iubitul meu :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos apartamentul :) Nu degeaba l-au catalogat la 4 stele :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ar fi o vacanta super !! :X imi si imaginez :x

    RăspundețiȘtergere
  11. Si maine m-as duce daca as avea banii necesari!

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos la londra mi-ar placea sa ajung si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi ar trebuii si mie o vacanta ca asta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am avut niciodata ocazia sa trec prin Londra..poate vreodata in viata o voi avea....

    RăspundețiȘtergere
  15. Super la Londra..nu am fost decat o data dar mi a placut enorm...este parca o alta lume fata de noi..

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca ar mai marii si astia din Romania salariile..poate poate..:)

    RăspundețiȘtergere
  17. De vis cazarea..nici nu se poate compara cu cele de la noi..nici macar cu cele de 5 stele..

    RăspundețiȘtergere
  18. Super idee..de pus in aplicare vara asta!!:D

    RăspundețiȘtergere
  19. arata foarte bine si pretul pe noapte nu este mare deloc...chiar foarte buna oferta din cate se pare

    RăspundețiȘtergere
  20. frumos la londra mi-ar placea sa ajung si eu

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte frumos in londra chiar merita sa faci o excursie aici

    RăspundețiȘtergere
  22. as vrea si eu sa merg aici in vacanta,arata superb nu alta:d

    RăspundețiȘtergere
  23. Hmm cat de frumos...imi place,vreau si eu

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumos! Si, da, asa este banii trebuie sa circule deci...la Londra!

    RăspundețiȘtergere