Labels

Aparate dentare

   - Ieri am gasit un site unde se spunea inportanta acestui aparat.Site-ul este al unui cabinet stomatologic din judetul Galati deci informatiile sunt demne de incredere.Acolo se mai spunea ca 1 din 2 copii are nevoie de aparat dentar, va dati seama cati copii au nevoie de tratament si nu sunt tratati?Pe mine m-a ingrijorat putin acesta veste.Pe site-ul acestui cabinet stomatologic se spunea ca acesti copii mai exact cei care au intre 8 ani si 11 ani ar trebuii sa poarte un aparat mobil si deoarece cum sigur stiti este foarte dificil sa faci un copil sa il poarte, doctorii colaboreaza cu parintii copiilor pentru ai face sa inteleaga cat de inportant este sa poarte aparatul si ca nu este ceva optional.Asa ca va sfatuiesc in caz ca aveti un copil sau stiti pe cineva care sa aiba un copil in jurul acestei varste sa va duceti cu el la un control deoarece mai tarziu va fi foarte greu de reparat dantura.

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Aparate dentare ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 6 komentar: di postingan Aparate dentare
 

6 comentarii:

  1. Este o perioada mai grea, dar are rezultate bune

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ma gandesc sa imi pun aparat dar am vazut ca preturile sunt foarte ridicate :(

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte impportant un aparat dentar dar conteaza foarte mult si varsta de la care il pui

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu trebuia sa port aparat dentar cand eram mica dar pe acea vreme ai mei nu stiau de aceste lucruri si importanta lor....

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceste aparate sunt foarte importante dar nu toata lumea isi da seama de acest lucru

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetita mea a avut aparat dentar...nu este atat de usor pentru un copil sa stra cu chestia aia in gurita! Eu am vazut o cat s a chinuit si ma intreb daca a meritat cu adevarat chinul pe care l a indurat mititica?!

    RăspundețiȘtergere